697-301-691
663-221-727
   arialskc@gmail.com

 

Blog kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE 

REKLAMACJA DOOR TO DOOR - w przypadku reklamacji na nasz koszt kurier odbiera wadliwy towar, my go wymieniamy na nowy lub naprawiamy i doręczamy przez naszego kuriera. 

UWAGA!!! - koniecznie do reklamacji musi być dołączony FORMULARZ REKLAMACYJNY - z opisem usterki i jeżeli to możliwe wydrukiem. 

 

TRYB REKLAMACJI: 

1. Mailowo lub telefonicznie należy nas poinformować o usterce oraz w jaki dzień, i o której nasz kurier może odebrać od Państwa towar. 

2. Proszę pobrać formularz reklamacyjny znajdujący się po prawej stronie ->> Formularz reklamacji

3. Kompletnie wypełniony formularz reklamacyjny należy dołączyć do przesyłki 

4. Reklamowany produkt powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu i dobrze zabezpieczony podczas transportu (w przeciwnym razie ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący). 

5. Nie przyjmujemy żadnych paczek „za pobraniem”. 

6. Reklamację są rozpatrywane w ciągu 14dni roboczych od momentu dostarczenia. Czas reklamacji może ulec zmianie, z przyczyn niezależnych od serwisu. 

7. Jeżeli reklamacja jest nie uznana informujemy o powodzie naszego klienta i decydujemy co dalej się dzieje z towarem. 

8. Zareklamowany towar jest odsyłany na nasz koszt do klienta, z wyjątkiem sytuacji gdy reklamacja jest nie uznana.

 

UWAGI:

Gwarancje nie obejmuje następujących przypadków:

1. naruszenia plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych, 
2. jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione (za "uprawniony" Gwarant uznaje wyłącznie serwis Arial), 
3. w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z załączoną dokumentacją oraz z przeznaczeniem towaru), instalacji, konserwacji, magazynowania i transportu, wszelkich przyczyn zewnętrznych takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź itp.). 
4. uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowej instalacji tonera dokonanej wbrew instrukcji instalacji kasety, zalecanej przez producenta drukarki,
5. uszkodzenia spowodowane przechowywaniem tonera w niewłaściwych warunkach (przechowywanie w temperaturach poniżej 10°C oraz wyższych niż 40°C);
6. uszkodzenia mechaniczne wywołane próbą instalacji tonera w niewłaściwym modelu drukarki; 
7. zyżycie wynikające z eksploatacji towaru w 70% lub większym stopniu.

ARIAL Piotr Karwalski

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Arial Piotr Karwalski
ul. Napoleońska 17

96-100 Skierniewice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

x



Mamy dla Ciebie kod rabatowy -5%

Kod rabatowy: EXIT1

zapisz się

do newslettera !

Sklep internetowy Shoper.pl